Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


komputery:logocs

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
komputery:logocs [2009-08-01 15:56]
Łukasz Góralczyk
komputery:logocs [2014-02-27 02:02] (aktualna)
Linia 69: Linia 69:
 Obrazek po modyfikacji Obrazek po modyfikacji
  
-  * Mamy już obrazek BMP, pora go przerobić na plik WAD. Potrzebne będzie do tego [[files/texturesdk.zip|Texture SDK]] - coś, co pakuje kilka obrazków w jeden plik WAD. Rozpakowywujemy archiwum gdziekolwiek. Pojawi się katalog "​Samples"​ i kilka innych plików. Z katalogu "​Samples"​ wywalamy wszystko i umieszczamy tam swoje logo pod nazwą "​{logo.bmp"​. Uruchamiamy plik BAT "​makewad.bat"​. Jeśli wszystko poszło dobrze, to powstanie plik "​samplewad.wad",​ zmieniamy jego nazwę na "​tempdecal.wad"​ i umieszczamy w katalogu gry. W przypadku Counter Strike Condition Zero i standardowej instalacji, jest to: "​c:​\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\[twoj_nick_tutaj]\condition zero\czero\"​. Jeszcze jedna uwaga - po umieszczeniu logo w tym katalogu nie wchodźmy w grze do opcji, inaczej nasze logo zostanie nadpisane przez to oryginalne z CS - rozwiązeniem jest nadanie atrybutu read-only plikowi "​tempdecal.wad"​.+  * Mamy już obrazek BMP, pora go przerobić na plik WAD. Potrzebne będzie do tego {{:​komputery:​logocs:​texturesdk.zip|Texture SDK}} - coś, co pakuje kilka obrazków w jeden plik WAD. Rozpakowywujemy archiwum gdziekolwiek. Pojawi się katalog "​Samples"​ i kilka innych plików. Z katalogu "​Samples"​ wywalamy wszystko i umieszczamy tam swoje logo pod nazwą "​{logo.bmp"​. Uruchamiamy plik BAT "​makewad.bat"​. Jeśli wszystko poszło dobrze, to powstanie plik "​samplewad.wad",​ zmieniamy jego nazwę na "​tempdecal.wad"​ i umieszczamy w katalogu gry. W przypadku Counter Strike Condition Zero i standardowej instalacji, jest to: "​c:​\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\[twoj_nick_tutaj]\condition zero\czero\"​. Jeszcze jedna uwaga - po umieszczeniu logo w tym katalogu nie wchodźmy w grze do opcji, inaczej nasze logo zostanie nadpisane przez to oryginalne z CS - rozwiązeniem jest nadanie atrybutu read-only plikowi "​tempdecal.wad"​.
  
   * Oto rezultat:   * Oto rezultat:
komputery/logocs.txt · ostatnio zmienione: 2014-02-27 02:02 (edycja zewnętrzna)